Päivä on menny hirveen nopeesti ehkä osittain siks, et menin kouluun vasta 10 ja pääsin kolmelta. Aika meni tosi nopeesti ja tänään en ees lähteny aikasemmin koulusta toisin ku eilen... hyi! Tänään meen iskälle pitkästä aikaa ja tuun huomenna takasin kotiin ja sit oonki mikaelin kans monta päivää kahestaa meillä koska äiti ja sisko lähtee pohjanmaalle. Ennen iskälle menoo oon kuitenki mikaelin kanssa ja käydään varmaa syömäs jossain. :) Sit vielä halusin eilen jo kertoo mutta unohdin et saatiin jennin kans liput rihannan keikalle 20.7.2013!!!! oltiin nii ilosii ku niiden äiti soitti, et oli saanu ne meillä ja hän oli juossu sitä varten ärrälle koska puhelin- ja nettilinjat oli ollu niin tukossa ettei sitä kautta päässy läpi. Nyt lähen miksun kans syömää koska se vinkuu tossa vieressä!
Siin viel kuva, joka kyllä pitää paikkaansa ainoastaan jos ajattelee tätä kuvaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti