En tiedä kaipaanko minä tai tää blogi hirveesti esittelyä koska tää on jo mun varmaan kolmas blogi jonka oon tehny. Jotenki ne kaikki vaa aina kaatuu siihe etten enää jaksa kirjottaa. Nyt kuitenki oon taas saanu innostuksen ja haluun laittaa tänne kuvia ja tekstiä. Saa nähä siis kaua tää innostus kestää. Kuitenki niille jotka ennen ei oo mun blogia lukeneet tai ei tiiä kuka mä olen niin pieni tiivistelmä:
Olen siis salolainen juuri 16 täyttänyt tyttö. Asun toistaiseksi vielä kotona, mutta ens kesälomalla olis tarkotus muuttaa poikaystävän kanssa. Opiskelen sosiaali- ja terveysalaa amiksessa ja oon viihtyny tosi hyvin. Vietän vapaa aikaa aika paljon mun poikaystävän kanssa ja nykysin yhä enemmän kavereidenkin. Harrastan ratsastusta ja käyn aina tiistaisin vaskiolla ratsastamassa. Jos joku haluaa viel tietää jotain lisää nii saa rohkeesti tulla kysymää joko tän blogin tai sit formspringin kautta nimellisenä tai nimettömänä. :) Saa laittaa myös parannusehdotuksia tai muuta kommenttia blogin tai minkä tahansa muun suhteen.
Kuvat on melkeen kaikki kännykästä joten laatu on vähän mitätön.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti