maanantai 10. joulukuuta 2012


En oo kirjottanu pitkään aikaan koska ei oo tapahtunu hirveesti mitään. Viime viikko meni ihan hirveen nopeesti ja kaikki päivät aika samalla tapaa. Perjantaina olin Empun kanssa ja ajeltiin vaan salossa ja käytiin moikkailemas kavereita. Lauantaina olin sitte Julian kanssa koska miksu meni baariin. Käytiin jp kanssa teijolla ja ajeltiin salossa. Syötiin Antoniossa ja käytiin meillä kahvilla. Sunnuntai meni nukkuessa ja kävin iskällä syömässä. Tänään menin kaks tuntii myöhässä kouluun koska en jaksanu herätä... Koulussa kerroin jennille vähän suunnitelmia ja sitten meille tuli kauhee odotus viikonloppuun. Huomenna meen Empun kans koulun jälkee ettii hänel mekkoo koska bileet. Ite ostin tänään uuden. jeejee!

torstai 29. marraskuuta 2012


Anteeks etten oo vähään aikaan kirjottanu, mut ei oo tapahtunu hirveesti mitään. Kuvat on otettu taas kännykällä koska unohdettiin emilian kanssa hakea meiltä kamera -.-  Maanantaina ei ollut mitään erikoista. Tiistaina olin ratsastamassa ja oli kiva hyppii vähä esteitä välillä koska meil on suurin osa tunneista kouluratsastusta. Keskiviikkona pääsin koulusta puol 12 ja menin Jullen, Jennin ja Hennan kanssa kaupungille ja Henna sovitteli eri vaatteita hänen joukkueen pikkujouluihin ja tyttöjen mielestä toi mekko (ylin kuva) oli niin ihana ja täydellinen Hennan päällä. Haluun itekki ton. Harmi, ettei Henna ite tykänny siitä ja se jäi kauppaan. Kävin äitin kanssa välissä syömässä ja sit menin kaupungille vielä hetkeksi ja sovittiin empun kanssa, että meen hänen mopoautolla ripsihuoltoon ja meen sen jälkeen sitte hakemaan hänet kaupungilta. Kävin ennen ripsien laittoo sodon kans röökillä ja juttelin hetken hänen kans. Mul tuli taas ihanat ripset ja pinkit timantit! Kävin kotona ja menin hakee empun kaupungilta ja mentiin heille. Olin koko illan heillä miksun ja empun kanssa ja sit lähinki mopoautolla vielä kotiin koska empulla ei ollut tänään koulua. Tänään sitte menin 8-10 kouluun, päästiin siis kymmeneltä... Mentiin Julioiden ja jennin kanssa jullelle kahville ja sieltä lähdettiin sit jennin kanssa moikkaa sodoa ja käytiin kaupungilla. Lähdin 12 jälkeen empulle herättämään emppua ja puol kahden aikaa lähettiin syömään koska miksu odotti meitä jo kaupungilla. Mentiin takaisin heille ja alettiin siivoomaan emilian huonetta! Ylhäällä näkyy kuvia! Kuvista ei varmaan tarvii kertoo sen enempää, mutta lattiaa ei näkynyt ja sitä kesti aika kauan saada näkyviin. Vaatekaapissa ei ollut mitään koska kaikki vaatteet olivat lattialla. Sielt huoneesta löytys mitä oudompii juttuja koko ajan. Saatiin huone aika hyvin siivottuu, mut ei jaksettu loppuu asti... Tehtiin vähän kaiken näköstä ja sit lähin mopoautolla kotiin koska emilialla ei oo huomennakaan koulua! En muista koska olisin nauranu nii paljon ku tänään empun kans! Love you girl <3
Huomenna kouluun ja sitte muutanki viikonlopuks miksulle! 


Haluun vielä esitellä muutaman kuvan...

 Tässä on muutama puhelin ja akku jotka löytys miljoonien vaatteiden ja muutaman patjan alta!


Tää viiminen kuva... Tässä on siis alushousut kiinni seinässä... Ei tietoakaan miten ne siihen on päätynyt tai miten ne siinä pysyvät itsestään. Voitte vvaan kuvitella kuinka paljon tälle on naurettu tänään ja aina mitä enemmän sitä katto nii sitä enemmän sil vaa naurettii. Tää ei näytä täs kuvas hauskalta, mut jos olis ollu mukana siin tilanteessa nii siin ei voinu muuta ku nauraa! 

Koska siivotaan rakas uudelleen? 

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

ja vielä vähän lisää...

... Nimittäin kännykkäkuvia! Oon hirmu huono kantamaan kameraa mukana ja sen takia yleensä täälläkin näkyy vaan kuvia, jotka on otettu kännykällä. Päätin nyt myös, että yritän kirjottaa tänne joka toinen päivä vähintään. Saa nähdä miten onnistun. 

Lauantai:  Oltiin miksun kanssa vaan meillä ja nukuttiin. Ajattelin etten jaksais koko päivänä lähtee mihinkään, että haluun vaa olla kotona ja löhöillä. Sit kuitenki miksu lähti käymään kuuden aikaa kotona hakemassa lisää vaatteita ja sil väil mu tuli kauhee energian lähde suoraan mun eteen ja piristyin ja soitin miksulle, et laitan itteni kuntoon et lähetään paimioon! Sit lähettiin paimioon ja käytiin moikkaa paria kaveria ja tultiin takasin saloon. Ajeltiin hetki salossa ja tultiin jo yhdeksän aikaa meille. Ei tehty mitään erikoista makoiltii vaa sängyllä ja puhuttii paskaa. 


Sunnuntai: Herättii puol yhden aikaa mikaelin kanssa ja iskä oliki jo soittanu mulle, joten soitin hänel takasin. Sovittiin et mennään kahdelta mun serkun synttäreille niin menin heti suihkuun ja aloin valmistautumaan. Lähettiin miksun kans sit vähän ennen kahta kohti synttäreitä ja viihdyttiin siellä neljään asti. Mentiin sen jälkeen käymään heillä hakemassa miksun farkut. Tultiin meille ja vähän siivottiin. Nyt laitettii ruokaa, pakastepizzaa... mutta ruokaa kuitenkin. Ei tehdä tänään varmaan enää mitään erikoista vaan mennää aikasi nukkumaa:) Murun vieres on paras nukkua <3


Ei ole kuin vain vähän likainen peili, mutta tämän näköisenä kuitenkin lähdin synttäreille. Ja nyt viel just äsken tapahtu ihme koska miksu alko vapaaehtoisesti tyhjentämään astianpesukonetta vaikka en edes sanonut mitään siihen liittyvää. ihana!

perjantai 23. marraskuuta 2012

Mä oon alkanu miettimää, et mahtaaks koko jouluna tulla yhtään lunta? Mitä mieltä te (jotka ehkä luette tätä) ootte, et pitääks jouluna olla lunta? tai tuntuuks se silti joululta aikka olis maassa vaa musta asvaltti ja harmaata hiekkaa? Mun mielestä jouluna kuuluu olla lunta. 
Tänää aika meni koulus tosi nopeesti. Jenni tuli hakee mut aamulla 8 aikaa ja päästiin siinä ennen puo 12 ja mentiin jennin, jp, jullen ja hennan kanssa syömään jalapenoksee. Näin siellä roopen pitkästä aikaa koska roope on siellä töissä. Sit mentiin kaupungille ja ostin uuden paidan minkä ehtisin jo kadottamaa. Emppu tuli kaupungille vähä myöhemmi ja oltiin siin sit häne kans ja mentii ässäst hakee piparitaikinaa ja tultii meille leipoo pipareita. Miksuki tuli meiän kans mut se alko pelaamaa jote päätettii lähtee empun kans sittarii hakee vähä herkkuja. Tultiin takasin meille ja emppu lähtiki sit aika pian janikan kanssa. Mentii miksun kans sit vähä makoilee ja nukahdettiin ja nukuttiin joku 4-5 tuntii. Herättiin joku aika sitten ja varmaa nukutaan kohta uusiksi. Postaan varmaan sunnuntai-iltana tai vasta maanantaina seuraavaksi viikonlopun tapahtumista. Hyvää viikonloppua kaikille!


Postausideoita saa laittaa tänne ja formiin!

keskiviikko 21. marraskuuta 2012


Päivä on menny hirveen nopeesti ehkä osittain siks, et menin kouluun vasta 10 ja pääsin kolmelta. Aika meni tosi nopeesti ja tänään en ees lähteny aikasemmin koulusta toisin ku eilen... hyi! Tänään meen iskälle pitkästä aikaa ja tuun huomenna takasin kotiin ja sit oonki mikaelin kans monta päivää kahestaa meillä koska äiti ja sisko lähtee pohjanmaalle. Ennen iskälle menoo oon kuitenki mikaelin kanssa ja käydään varmaa syömäs jossain. :) Sit vielä halusin eilen jo kertoo mutta unohdin et saatiin jennin kans liput rihannan keikalle 20.7.2013!!!! oltiin nii ilosii ku niiden äiti soitti, et oli saanu ne meillä ja hän oli juossu sitä varten ärrälle koska puhelin- ja nettilinjat oli ollu niin tukossa ettei sitä kautta päässy läpi. Nyt lähen miksun kans syömää koska se vinkuu tossa vieressä!


Siin viel kuva, joka kyllä pitää paikkaansa ainoastaan jos ajattelee tätä kuvaa.

tiistai 20. marraskuuta 2012


En tiedä kaipaanko minä tai tää blogi hirveesti esittelyä koska tää on jo mun varmaan kolmas blogi jonka oon tehny. Jotenki ne kaikki vaa aina kaatuu siihe etten enää jaksa kirjottaa. Nyt kuitenki oon taas saanu innostuksen ja haluun laittaa tänne kuvia ja tekstiä. Saa nähä siis kaua tää innostus kestää. Kuitenki niille jotka ennen ei oo mun blogia lukeneet tai ei tiiä kuka mä olen niin pieni tiivistelmä:

Olen siis salolainen juuri 16 täyttänyt tyttö. Asun toistaiseksi vielä kotona, mutta ens kesälomalla olis tarkotus muuttaa poikaystävän kanssa. Opiskelen sosiaali- ja terveysalaa amiksessa ja oon viihtyny tosi hyvin. Vietän vapaa aikaa aika paljon mun poikaystävän kanssa ja nykysin yhä enemmän kavereidenkin. Harrastan ratsastusta ja käyn aina tiistaisin vaskiolla ratsastamassa. Jos joku haluaa viel tietää jotain lisää nii saa rohkeesti tulla kysymää joko tän blogin tai sit formspringin kautta nimellisenä tai nimettömänä. :) Saa laittaa myös parannusehdotuksia tai muuta kommenttia blogin tai minkä tahansa muun suhteen. 


Kuvat on melkeen kaikki kännykästä joten laatu on vähän mitätön.