perjantai 23. marraskuuta 2012

Mä oon alkanu miettimää, et mahtaaks koko jouluna tulla yhtään lunta? Mitä mieltä te (jotka ehkä luette tätä) ootte, et pitääks jouluna olla lunta? tai tuntuuks se silti joululta aikka olis maassa vaa musta asvaltti ja harmaata hiekkaa? Mun mielestä jouluna kuuluu olla lunta. 
Tänää aika meni koulus tosi nopeesti. Jenni tuli hakee mut aamulla 8 aikaa ja päästiin siinä ennen puo 12 ja mentiin jennin, jp, jullen ja hennan kanssa syömään jalapenoksee. Näin siellä roopen pitkästä aikaa koska roope on siellä töissä. Sit mentiin kaupungille ja ostin uuden paidan minkä ehtisin jo kadottamaa. Emppu tuli kaupungille vähä myöhemmi ja oltiin siin sit häne kans ja mentii ässäst hakee piparitaikinaa ja tultii meille leipoo pipareita. Miksuki tuli meiän kans mut se alko pelaamaa jote päätettii lähtee empun kans sittarii hakee vähä herkkuja. Tultiin takasin meille ja emppu lähtiki sit aika pian janikan kanssa. Mentii miksun kans sit vähä makoilee ja nukahdettiin ja nukuttiin joku 4-5 tuntii. Herättiin joku aika sitten ja varmaa nukutaan kohta uusiksi. Postaan varmaan sunnuntai-iltana tai vasta maanantaina seuraavaksi viikonlopun tapahtumista. Hyvää viikonloppua kaikille!


Postausideoita saa laittaa tänne ja formiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti