... Nimittäin kännykkäkuvia! Oon hirmu huono kantamaan kameraa mukana ja sen takia yleensä täälläkin näkyy vaan kuvia, jotka on otettu kännykällä. Päätin nyt myös, että yritän kirjottaa tänne joka toinen päivä vähintään. Saa nähdä miten onnistun.
Lauantai: Oltiin miksun kanssa vaan meillä ja nukuttiin. Ajattelin etten jaksais koko päivänä lähtee mihinkään, että haluun vaa olla kotona ja löhöillä. Sit kuitenki miksu lähti käymään kuuden aikaa kotona hakemassa lisää vaatteita ja sil väil mu tuli kauhee energian lähde suoraan mun eteen ja piristyin ja soitin miksulle, et laitan itteni kuntoon et lähetään paimioon! Sit lähettiin paimioon ja käytiin moikkaa paria kaveria ja tultiin takasin saloon. Ajeltiin hetki salossa ja tultiin jo yhdeksän aikaa meille. Ei tehty mitään erikoista makoiltii vaa sängyllä ja puhuttii paskaa.
Sunnuntai: Herättii puol yhden aikaa mikaelin kanssa ja iskä oliki jo soittanu mulle, joten soitin hänel takasin. Sovittiin et mennään kahdelta mun serkun synttäreille niin menin heti suihkuun ja aloin valmistautumaan. Lähettiin miksun kans sit vähän ennen kahta kohti synttäreitä ja viihdyttiin siellä neljään asti. Mentiin sen jälkeen käymään heillä hakemassa miksun farkut. Tultiin meille ja vähän siivottiin. Nyt laitettii ruokaa, pakastepizzaa... mutta ruokaa kuitenkin. Ei tehdä tänään varmaan enää mitään erikoista vaan mennää aikasi nukkumaa:) Murun vieres on paras nukkua <3
Ei ole kuin vain vähän likainen peili, mutta tämän näköisenä kuitenkin lähdin synttäreille. Ja nyt viel just äsken tapahtu ihme koska miksu alko vapaaehtoisesti tyhjentämään astianpesukonetta vaikka en edes sanonut mitään siihen liittyvää. ihana!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti