torstai 29. marraskuuta 2012


Anteeks etten oo vähään aikaan kirjottanu, mut ei oo tapahtunu hirveesti mitään. Kuvat on otettu taas kännykällä koska unohdettiin emilian kanssa hakea meiltä kamera -.-  Maanantaina ei ollut mitään erikoista. Tiistaina olin ratsastamassa ja oli kiva hyppii vähä esteitä välillä koska meil on suurin osa tunneista kouluratsastusta. Keskiviikkona pääsin koulusta puol 12 ja menin Jullen, Jennin ja Hennan kanssa kaupungille ja Henna sovitteli eri vaatteita hänen joukkueen pikkujouluihin ja tyttöjen mielestä toi mekko (ylin kuva) oli niin ihana ja täydellinen Hennan päällä. Haluun itekki ton. Harmi, ettei Henna ite tykänny siitä ja se jäi kauppaan. Kävin äitin kanssa välissä syömässä ja sit menin kaupungille vielä hetkeksi ja sovittiin empun kanssa, että meen hänen mopoautolla ripsihuoltoon ja meen sen jälkeen sitte hakemaan hänet kaupungilta. Kävin ennen ripsien laittoo sodon kans röökillä ja juttelin hetken hänen kans. Mul tuli taas ihanat ripset ja pinkit timantit! Kävin kotona ja menin hakee empun kaupungilta ja mentiin heille. Olin koko illan heillä miksun ja empun kanssa ja sit lähinki mopoautolla vielä kotiin koska empulla ei ollut tänään koulua. Tänään sitte menin 8-10 kouluun, päästiin siis kymmeneltä... Mentiin Julioiden ja jennin kanssa jullelle kahville ja sieltä lähdettiin sit jennin kanssa moikkaa sodoa ja käytiin kaupungilla. Lähdin 12 jälkeen empulle herättämään emppua ja puol kahden aikaa lähettiin syömään koska miksu odotti meitä jo kaupungilla. Mentiin takaisin heille ja alettiin siivoomaan emilian huonetta! Ylhäällä näkyy kuvia! Kuvista ei varmaan tarvii kertoo sen enempää, mutta lattiaa ei näkynyt ja sitä kesti aika kauan saada näkyviin. Vaatekaapissa ei ollut mitään koska kaikki vaatteet olivat lattialla. Sielt huoneesta löytys mitä oudompii juttuja koko ajan. Saatiin huone aika hyvin siivottuu, mut ei jaksettu loppuu asti... Tehtiin vähän kaiken näköstä ja sit lähin mopoautolla kotiin koska emilialla ei oo huomennakaan koulua! En muista koska olisin nauranu nii paljon ku tänään empun kans! Love you girl <3
Huomenna kouluun ja sitte muutanki viikonlopuks miksulle! 


Haluun vielä esitellä muutaman kuvan...

 Tässä on muutama puhelin ja akku jotka löytys miljoonien vaatteiden ja muutaman patjan alta!


Tää viiminen kuva... Tässä on siis alushousut kiinni seinässä... Ei tietoakaan miten ne siihen on päätynyt tai miten ne siinä pysyvät itsestään. Voitte vvaan kuvitella kuinka paljon tälle on naurettu tänään ja aina mitä enemmän sitä katto nii sitä enemmän sil vaa naurettii. Tää ei näytä täs kuvas hauskalta, mut jos olis ollu mukana siin tilanteessa nii siin ei voinu muuta ku nauraa! 

Koska siivotaan rakas uudelleen? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti