maanantai 10. joulukuuta 2012
En oo kirjottanu pitkään aikaan koska ei oo tapahtunu hirveesti mitään. Viime viikko meni ihan hirveen nopeesti ja kaikki päivät aika samalla tapaa. Perjantaina olin Empun kanssa ja ajeltiin vaan salossa ja käytiin moikkailemas kavereita. Lauantaina olin sitte Julian kanssa koska miksu meni baariin. Käytiin jp kanssa teijolla ja ajeltiin salossa. Syötiin Antoniossa ja käytiin meillä kahvilla. Sunnuntai meni nukkuessa ja kävin iskällä syömässä. Tänään menin kaks tuntii myöhässä kouluun koska en jaksanu herätä... Koulussa kerroin jennille vähän suunnitelmia ja sitten meille tuli kauhee odotus viikonloppuun. Huomenna meen Empun kans koulun jälkee ettii hänel mekkoo koska bileet. Ite ostin tänään uuden. jeejee!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)